ZorgSaam Thuiszorg, wijkteam Breskens 2

Thuiszorg

Westlandstraat 10 4511 XX Breskens
Deze locatie is onderdeel van ZorgSaam Thuiszorg

Waardering van ZorgSaam Thuiszorg, wijkteam Breskens 2 - Breskens op 22 mei 2019 Interview

Vast team

Passende zorg en ondersteuning

Aandacht

Bejegening

Herkennen veranderingen

Omgaan met aandoening

Longaandoeningen

In mijn ogen is er weinig expertise op het gebied van longziekten en worden aanvallen niet altijd herkend. Volgens mij dragen sommige mensen parfum of komen verkouden binnen zonder een mondkapje. Er is weinig tijd, maar dat ligt niet aan de mensen zelf. Ze staan onder een grote tijdsdruk. Over de vaste kern ben ik supertevreden. Deze mensen zijn heel lief. In twee weken tijd zag ik echter zeven andere medewerkers. Dat vind ik niet goed voor de continuïteit van de zorg. Ik denk dat er bij de planning iets misgegaan was. Nu is dit probleem opgelost en komen de juiste mensen weer op de juiste tijden. Ik heb de indruk dat de medewerkers niet altijd de casus gelezen hebben als ze binnenkomen en dat ik moet aangeven wat er moet gebeuren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSaam Thuiszorg, wijkteam Breskens 2? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.