ZorgSpectrum Bij u thuis - Houten

Thuiszorg

Edisonbaan 14 B 3439 MN Nieuwegein
Deze locatie is onderdeel van ZorgSpectrum Bij u thuis
Er zijn nog geen waarderingen

Waardering van ZorgSpectrum Bij u thuis - Houten - Nieuwegein op 6 april 2017

Herkennen veranderingen

Vast team

Ziekte van Alzheimer

Mijn ervaring is heel slecht ze hebben mijn vader in de laatste fase van zijn leven (tegen mijn wil en medeweten) in laten versterven en op mijn meerdere verzoeken voor contact met Arts werd geen gehoor gegeven.Zeer onprofessioneel niet humaan en zeker niet communicatief sterk. Als je een keuze hebt niet je geliefde hier onderbrengen.

Reactie van/namens Thuiszorg ZorgSpectrum Bij u thuis - Nieuwegein

Geachte Mevrouw/ Mijnheer,

Gecondoleerd met het overlijden van uw vader. Wij wensen u veel sterkte en kracht in deze moeilijke periode.

Het spijt ons heel erg dat u de zorgverlening van ZorgSpectrum Houten / Nieuwegein, als onprofessioneel heeft ervaren.
Bij Zorg Thuis (Bij u thuis Houten en Nieuwegein) vinden wij het vooral van belang dat wij de laatste fase van het leven van de cliënt, samen met de mantelzorgers, goed vorm geven.
Uw huisarts of de Specialisten ouderengeneeskunde van ZorgSpectrum, willen hier nauw in betrokken zijn.

De betrokken wijkverpleegkundige en ik nodig u graag uit voor een gesprek, om het een en ander door te spreken. Uw eventuele vragen te beantwoorden en uw verbeterpunten aan ons, in ons werkproces op te nemen.

U kunt mij bereiken via het centrale telefoonnummer van ZorgSpectrum 030-6007140.

Met vriendelijke groet,
Mevr. J. Bosman (Hoofd Bij u thuis)
ZorgSpectrum

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum Bij u thuis - Houten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.