Waardering van ZorgSpectrum Bij u thuis - Houten - Nieuwegein op 19 december 2016 interview

7.5

Wanneer ik bel omdat ik de medewerkers nodig moet hebben, dan komen zij direct. Verder komen de medewerkers redelijk op tijd, voor de gemaakte afspraken. Ik vind het fijn dat de medewerkers vroeg in de morgen komen en hier naar kijken. Vroeg in de morgen komt mij het beste uit. Wel merk ik dat de ene medewerker een praatje met mij maakt en de andere medewerker voert het werk uit en is dan meteen weer weg. Dat vind ik niet zo prettig. Ik vind het namelijk fijn om met een medewerker een praatje te maken. Dit maakt het voor mij dan ook gezellig. Verder wisselen de medewerkers vaak. Ik vind dat niet zo prettig. Ik heb namelijk met de één wel een klik en met de ander weer niet. Wel merk ik dat iedere medewerker mij goed in de gaten houdt. Als het niet zo best met mij gaat, dan bellen zij de dokter op. Dit vind ik fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum Bij u thuis - Houten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.