Waardering van ZorgSpectrum Bij u thuis - Vianen - Nieuwegein op 20 december 2016 interview

8.2

Er is hulp voor medicatie en douchen twee keer per dag. Afspraken worden nagekomen mocht er wat veranderen dan laten ze dat weten. Het gebeurd wel eens dat ze wat later komen, maar over het algemeen gaat dat prima. Met buiten de deur afspraken wordt ook rekening gehouden. Er wordt een communicatieboek bijgehouden. De lijnen zijn wat dat betreft kort. Het zijn hele aardig meiden die heel gezellig zijn. Alleen maar lof daarover. Voor medicatie moet toestemming gevraagd worden bij een arts. De gezondheid wordt goed in de gaten gehouden. Het is een kleine groep van wisselende vaste medewerkers. Het zijn mensen die we kennen. Dat vinden we heel belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum Bij u thuis - Vianen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.