Waardering van ZorgSpectrum Bij u thuis - Vianen - Nieuwegein op 19 december 2016 interview

Ze zijn heel vriendelijk, als ze binnenkomen. Ook zijn ze heel zorgzaam en behulpzaam. Ze kijken altijd goed, zodat mijn huisdier niet weg kan gaan. Ze zijn zo fijn en begrijpen dat heel goed. Ik voelde mij eerder akelig. Maar nu ze komen, is het leven veel prettiger voor mij. Ik moest naar de dokter. De medewerker zei, dat ik de dokter moest vragen om aandacht te geven aan mijn benen. Ze had gelijk gekregen, omdat ik vocht vasthield. Ik loop moeilijk, dan ben ik snel moe. Ze letten hier goed op. Ook houden ze daar rekening mee. Ik zou het zelf niet herkend hebben. Ze zijn zo geduldig en oplettend. Ook verzorgen ze mij zo goed. Ik ken de medewerkers allemaal. De ene dag komt die en dan die. Maar ik vind die meiden allemaal fantastisch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZorgSpectrum Bij u thuis - Vianen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.