Zorgstroom Thuiszorg gemeente Vlissingen

Thuiszorg

Breestraat 15 4331 TS Middelburg
Deze locatie is onderdeel van Zorgstroom

108 resultaten voor je selectie:

27 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

de zorgverleners zijn vriendelijk .behandelen me goed bij het helpen en vragen soms nog of ze nog iets kunnen doen.

6.9
14 januari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

de medewerkers luisteren goed naar wat ik ze mee geef van de pijnen

7 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

ben altijd met aandacht en goede zorg geholpen.

9.7
22 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Team Vlissingen Blauw is een fantastische ploeg mensen geduldig meedenkend vriendelijk dit is een fijn team bedankt voor de goede zorgen -

19 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

tevreden over de goede verzorging en het meedenken om het de patient zo aangenaam mogelijk te maken.

8.6
22 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn man en ik waren op vakantie in een appartement in Vlissingen. Mijn man woont sinds zijn CVA(augustus 2019) in een verpleeghuis in Dordrecht. Bijzonder dat het op deze manier, met hulp van de...

9.9
19 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Het waren stuk voor stuk, lieve en deskundige dames. Ze hebben me goed op weg geholpen van de weg van het zwachtelen om vocht uit mijn benen te krijgen en me duidelijk voorgelicht op het dragen van...

14 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Geweldig de zusters waren lief wat je ook vroeg niks was te veel. Ze komen graag bij ons als mijn vrouw gewassen was praten we ook nog we ook nog met zijn drietjes. Over ons huwelijk en de kinderen...

8.8
9 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Team Pauwenburg heb ik een fijne ervaring mee heel behulpzaam, vertrouwd en beleeft. Je kan ze altijd bellen voor informatie en staan voor je klaar.

9.3
16 mei 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Team blauw van de zorg stroom is een zeer enthousiast team die echt de tijd neemt voor de patiënt kon altijd terecht met vragen ook buiten de zorg uren een hele dikke pluim.

23 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

voor de eerste keer dat ik zelf zorg nodig had en dat met bijna 90 jaar maar het was prima en doe nu na 5 dagen weer alles zelf

8.8
15 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: voor mij persoonlijk geen klachten. Gaat goed: vriendelijkheid + medelevend

15 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Kan ik zo niet bedenken. Gaat goed: Ben tevreden over de zorgverleners

8.7
15 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Gaat goed: Hulpvaardigheid van de zorgverleners

8.9
15 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: Ik heb geen idee, voor mij is deze zorg perfect. Gaat goed: de aandacht die de zorgverleners geven

Kan beter: Bij cliënt niks. Gaat goed: Alles gaat goed bij cliënt

15 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: zou het niet weten. Gaat goed: Dat de zorg iedere dag komt kijken of het goed met mij gaat. Vind ik wel prettig.

15 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie Geverifieerd

Kan beter: zou het niet weten! Gaat goed: Wij zijn heel tevreden.