Waardering van Zorgwaard Thuiszorg, team Oud-Beijerland, Rembrandt - Oud-Beijerland op 21 juli 2017

• Knievervanging

Ik ben 83 jaar en heb een nieuwe knie gekregen.Vervolgens moest ik ergens revalideren.Dit kon niet thuis, omdat ik alleen ben. Mijn kinderen/kleinkinderen en verdere familie wonen in en rond Oud-Beijerland en zodoende kwam in hier terecht.# weken gerevalideerd voordat ik weer naar mijn eigen huis kon.Ik kan alleen maar zeggen dat mijn tijd in het Rembrandt geweldig was.Ik kan geen enkel minpunt bedenken.Eten: uitstekend.Personeel: geweldigKamer: mooi en ruim.....Zelf een beetje gezellig maken Hygiene: Heel schoonKortom...Ik kan iedereen die moet revalideren en in de buurt van Oud-Beijerland woont of familie heeft wonen het Rembrandt van harte aanbevelen. Verder wil ik mijn dank uitspreken naar het personeel van het RTembrandt.Zij hebben mijn tijd daar zeer aangenaam gemaakt.

Bent u of werkt u voor Zorgwaard Thuiszorg, team Oud-Beijerland, Rembrandt? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.