Waardering van Zorgwaard Thuiszorg, team Oud-Beijerland, Rembrandt - Oud-Beijerland op 17 februari 2017 interview

7.7

Ik vind dat ze echt op tijd komen. Maar dit is ook afhankelijk van de route die ze rijden. Dus het kan voorkomen, dat ik wat later word geholpen. Ik heb hier wel begrip voor, omdat er altijd iets onverwachts kan gebeuren. De medewerkers zijn vriendelijk tegen mij. Daarnaast kunnen ze bijzonder goed luisteren. Als ik iets heb en ik wil dat ze hier naar kijken. Vervolgens doen ze dit ook direct. Ook wordt dit netjes genoteerd. Zij passen zich aan op mijn leven. Ik heb last van dikke benen. Ze moeten dit zwachtelen. Maar ze kunnen mijn benen allemaal netjes zwachtelen. Ik sta hier versteld van. Ik heb aandoening. Hierdoor heb ik een wondje. Helaas geneest dit niet zo snel. Ze zijn hier uiterst voorzichtig mee omgegaan om het wondje te beschermen. De medewerkers wisselen vaak. Maar ik vind het prima. Ik ga er dan vanuit, dat ze zelf de leiding hebben. Ze doen het dan zo goed mogelijk. Ze zetten de juiste medewerkers in op de juiste plek.

Bent u of werkt u voor Zorgwaard Thuiszorg, team Oud-Beijerland, Rembrandt? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.