Waardering van ZuidZorg Eersel - Eersel op 20 december 2016 interview

8.2

Ik word persoonlijk en heel begripvol benaderd. Ze zijn direct en nauwgezet. De belangstelling die ze hebben. Ze kijken naar mijn lichaam of er iets aan de hand is. Ze nemen dit ook elke keer goed mee. Ze letten altijd op of het beter is geworden. Maar ook of het nodig is om zalfje te gebruiken. Ik word ook geadviseerd om bepaalde dingen zelf te doen. Ze houden mijn mankementen heel goed bij. Ik vind dit zo geweldig goed van ze. Ze wegen mij elke week. Ze letten op mijn eten. Ze vragen of ik voldoende eet of ik voldoende vitamine inneem. Ze zijn heel attent en bezorgd. Er is ook een keer geadviseerd om in gesprek te gaan met een diëtiste Ik ben hier persoonlijk heel erg bij gebaat. Ik heb wisselende medewerkers. Maar ik weet wel wie er komt. Ik ken de medewerkers wel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidZorg Eersel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.