Waardering van ZuidZorg Eersel - Eersel op 21 december 2016 interview

8.3

Mijn ouders krijgen zorg van vaste verpleegkundigen. Het is een hartstikke leuk team. De omgang is super. Als er iets is, dan word ik gebeld. Ik word goed op de hoogte gehouden. Dit vind ik heel fijn, op deze manier word ik gerustgesteld. Mijn vader heeft een stoma, hij kan hier niet goed mee omgang. De medewerkers gaan hier super mee om. Het verloopt allemaal soepel. De communicatie met de medewerkers is heel goed. Wanneer ze zien dat het niet goed gaat met mijn moeder, wordt er meteen aan de bel getrokken. Ik word dan gebeld en ze noteren het in het boek. In dit geval wordt bijvoorbeeld haar hartslag opgenomen. Ze nemen dan ook de tijd voor mijn moeder. Indien nodig blijven ze langer zitten. Hier krijgen ze ook de tijd voor. Dit vind ik super. Je moet naar mijn mening je wensen kenbaar maken bij Zuidzorg Eersel, dan wordt er ook naar je geluisterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidZorg Eersel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.