Waardering van ZuidZorg Veldhoven - Veldhoven op 20 december 2016 interview

7.5

Als er afspraken zijn, dan worden die goed nagekomen. Als ze maar op tijd zijn, dan vind ik het altijd goed. We zijn vreemden van elkaar. Maar ze zijn altijd vriendelijk. We gaan met een lach en een traan met elkaar om. Dit is gewoon leuk. Ik kan merken, dat ze onderwijs daarin hebben gehad. Ik merk dit door de manier waarop ze met mij omgaan. Ze schrijven op, wat er verkeerd is en eventueel goed moet gaan. Vervolgens wordt het doorgegeven aan het hoofd. Ze zien als er wat is. De zusters zijn daar niet allemaal gelijk in. De één heeft meer opleiding genoten, dan de ander. Als er iets niet goed is, dan maken ze hier ook een aantekening van. De medewerkers wisselen vaak. Maar dat ligt aan de organisatie. Daarnaast zijn er te weinig medewerkers.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidZorg Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.