Waardering van ZuidZorg Veldhoven - Veldhoven op 20 december 2016 interview

7.3

In mijn omgeving was het erg druk voor de thuiszorg, daardoor wisselden de medewerkers wel eens. Bij mij kwamen wel vaak dezelfde medewerkers. Dat is fijn, want dan hoefde ik niet steeds alles uit te leggen. De medewerkers vond ik goed, zo waren ze belangstellend en vriendelijk voorkomend. Ik vond ze erg behulpzaam. Ook hebben de medewerkers verstand van zaken, maar heeft niet iedereen dezelfde werkwijze. Ik vond het makkelijk om afspraken te maken en deze kwamen de medewerkers goed na. Soms moest ik door omstandigheden wachten op de thuiszorg, voor ik ergens heen kon. Dat vond ik lastig, maar verder werd er wel goed rekening met mij gehouden. Daarnaast kon ik de medewerkers van de thuiszorg bellen bij incidenten, dan kwamen ze mij ook helpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidZorg Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.