Waardering van ZuidZorg Veldhoven - Veldhoven op 20 december 2016 interview

7.5
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Soms zou ik willen dat ik wat eerder geholpen zou kunnen worden, maar ik begrijp ook dat er andere mensen geholpen moeten worden. Ik vind de tijd krap dat als ik naar de fysio moet. Ze proberen daar wel rekening mee te houden, maar is soms lastig. Ze gaan goed met mij om, ze zijn heel vriendelijk en ze zijn heel alert op smetplekjes. Ze trekken meteen aan de bel als ze zo'n plekje hebben gevonden en word er meteen werk van gemaakt. Ze proberen zo goed mogelijk met mijn wensen rekening te houden maar ze hebben niet altijd die mogelijkheid. Er komt een groepje medewerkers die elke keer weer terug komen. Ik zou graag zien dat er twee medewerkers afwisselend zouden komen. Ik vind het belangrijk om een vertrouwensband op te bouwen, maar dat is dan nu niet mogelijk. Ze zijn allemaal even aardig en attent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidZorg Veldhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.