Waardering van ZuidZorg Verpleegtechnisch Thuiszorg Team (VTT) - Veldhoven op 17 oktober 2017

9.2
  • Kanker

Mijn ervaring kan ik alleen maar heel positief noemen . Mijn Man was Terminaal had op verschillende plaatsen kanker . Ik heb hem met veel liefde thuis kunnen verzorgen. Maar dat was niet gelukt zonder de hulp van het specialistisch team van ZuidZorg . De dames werken met zoveel liefde en vakkundigheid , voor de patiënt maar daarnaast zijn ze er ook voor de mensen er om heen . Ik hoop natuurlijk niet dat ik mensen om mijn heen moet adviseren om hulp tevragen , aan het vtt-team . Want dat zou betekenen dat er veel pijn en verdriet in dat gezin komt . Maar mocht het toch zo zijn , dan zou ik zeker het VTT- Team met heel veel respect en liefde adviseren .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZuidZorg Verpleegtechnisch Thuiszorg Team (VTT)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.