Waardering van ZZG zorggroep, Wijkverpleging Neerbosch-Oost - Groesbeek op 20 augustus 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

Deze waardering is tot stand gekomen in een gesprek tussen een cliënt en een medewerker van deze organisatie. Dit kan invloed hebben op de inhoud van deze waardering.

8.1

Gaat goed: Dat het wvp team de mogelijkheid onderzoekt om zorg weer op te starten, dit geeft mij een veilig gevoel. De sociale aandacht is er voor mij en er wordt vaak een luisterend oor geboden, dit ervaar ik als zeer prettig. Kan beter: Het afstemmen van zorgtijden, meer op de afgesproken tijden. Het zou prettig zijn als het meelopen van stagiaires vooraf aangekondigd zou worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG zorggroep, Wijkverpleging Neerbosch-Oost? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.