ZZG Zorggroep, WLZ thuis Nijmegen

Thuiszorg

Postbus 9001 6560 GB Groesbeek
Deze locatie is onderdeel van ZZG zorggroep

Waardering van ZZG Zorggroep, WLZ thuis Nijmegen - Groesbeek op 30 januari 2019

Herkennen veranderingen

Vast team

Alle medewerk(st)ers zijn in het algemeen bekwaam, betrokken, tegemoetkomend, geduldig, pro-actief. Zo zijn er van tijd tot tijd vanuit de ZZG Zorggroep gesprekken voor evaluatie of als daar aanleiding voor is. En worden we zo nodig geadviseerd de huisarts in te schakelen, b.v. bij blaasontsteking. Fijn zou zijn als er een nadere indicatie gegeven kon worden van de aankomsttijd van de medewerk(st)er, maar ik begreep dat dat in de praktijk meestal niet mogelijk is. Soms heb ik het idee dat onderling sommige dingen niet goed worden gecommuniceerd tussen alle medewerk(st)ers.

Reactie van/namens Thuiszorg ZZG Zorggroep, WLZ thuis Nijmegen - Groesbeek

Bedankt voor uw goede waardering en uitgebreide toelichting.
Wij geven dit door aan de betrokken medewerkers en zullen dit met hen bespreken.
Indien u dit zelf nog met hen wilt bespreken is dit altijd mogelijk, u kunt dan zelf het team hierover benaderen.
Met vriendelijke groet, Inge van de Sande, Manager WLZ Thuis Nijmegen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ZZG Zorggroep, WLZ thuis Nijmegen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.