De Nationale Trombose Dienst

Trombosedienst

uit 693 waarderingen

2808 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
8 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Twee keer contact gehad en beide keren naar tevredenheid geholpen. Eerste keer was kleine ingreep en de tweede keer was operatie aan een long. Er is goed geluisterd en geadviseerd. Klasse

2 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Voor ons heeft de De Nationale Trombose Dienst een dikke 10. Wij waren eerst bij een andere Trombose dienst wij wilden graag zelf kunnen prikken zodat wij vrij waren. Maar dit was niet mogelijk op...

1 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Voor mij levert de Nationale Trombose Dienst een onmisbare dienst. Ik kan waar ik ook ben mijn bloedverdunning meten en on-line doorgeven. Binnen een uur krijg ik al een nieuwe dosering. Vragen...

1 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

Gewoon heel tevreden met het feit dat de nationale trombosediest bestaat: behoud van zelfstandigheid

8.4
1 juli 2022 - Geplaatst door de redactie

De uitstekende service en deskundigheid .

8.6
27 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Snelle, vriendelijke en duidelijke reactie op vragen c.q. problemen

8.8
23 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

alles gaat altijd naan wens en als je ze nodig hebt zijn ze er voor je.

13 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Prima service, altijd snelle reactie, zeer zorgvuldige werkwijze.

2 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer goede instelling van INR waarde, op advies van de cardioloog en medische gegevens. vind ik het meest belangeijkst. Vriendelijke deskundige begeleiding. Herstart zeer goed verlopen.

9.9
1 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Snelle beantwoording van vragen en uitstekende begeleiding bij o.a ingrepen. Adequate levering van hulpmiddelen, zoals strips en naalden om de INR te bepalen.

1 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Deskundige begeleiding. Eenvoudige monitoring en een prima werkend platform. Vragen worden snel en goed beantwoord. Alles van uit huis: ideaal.

2 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Er hoeft van mij niets te veranderen in de correspondentie met NTD. Ga lekker zo verder. Hartelijk bedankt.

12 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Als ik het goed heb ben ik in 2008 bij de trombosedienst gekomen en kan alleen maar zeggen dat het perfect verlopen is.

3 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

De vrijheid om zelf het tijdstip van inr waarde bepalen is het grote voordeel en deze via internet doorgeven bevalt heel goed.

8.3
1 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Altijd goed contact, reageren snel op vragen.

20 december 2021 - Geplaatst door de redactie

IK ben heel tevreden op de manier van omgang, men heeft veel geduld ook als ik de uitleg niet helemaal snap. De uitleg is heel duidelijk ,voor de rust die er van uit gaat werkt heel goed.

17 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Is heel goed geregeld en zeer handig zelf thuis te doen, perfect zorg.

9.7
16 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Bij twijvels wordt goed en snel geholpen. Ook als je wat nodigd hebt. Kortom ben heel te vreden.

14 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Hoewel de service - met respect- niet ingewikkeld is, zit de duivel in het detail: iedere keer de juiste doses doorgeven, waarschuwingen op tijd geven en snelle beantwoording van vragen. Hulde.

9.8