Waardering van De Nationale Trombose Dienst - Ede op 16 juni 2011

9.2

Door de goede begeleiding bij de start, het huisbezoek en de online cursussen was de opstart eenvoudig. De wijze van werken, met een centrale trombosearts en zijn op- en aanmerkingen ervaar ik als zeer betrokken en positief. Vragen worden snel en duidelijk beantwoord. Maar het meest bevalt mij het feit dat ik niet meer afhankelijk ben van een fysieke trombosedienst en de tijd die ik daarmee kwijt was. De vakantie dienst is in onze situatie (soms 4 tot 5 weken op stap ) een uitkomst. Kortom, een dienst die meer vrijheid geeft en van hoge kwaliteit is! PS: accommodatie speelt in dit verband geen rol, maar ik moest dit invullen, dus heb ik er voor gekozen hiervoor een 9 te geven. Er is immers altijd nog wel wat te wensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Nationale Trombose Dienst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.