Waardering van De Nationale Trombose Dienst - Ede op 13 september 2011

Exact een jaar prik ik nu zef en wat ging er een wereld voor me open...Vrijheid in zelfzorg waarbij ik ten alle tijde en op elke plaats kan controleren.De NTD past bij mij en mijn manier van leven,i.p.v dat ik bij een trombosedienst pas.Voor de NTD ben ik geen trombose,ik héb het,en zij steunen en helpen waar nodig,zelfs vanuit de Dordogne.Op elke plaats is er zekerheid.Ik doseer ook zelf in samenspraak met een arts,dit werkt geweldig! Geen betutteling en een geweldig team wat met raad en daad te woord staat.Een concrete en op nivo staande organisatie en vriendelijkheid in al het personeel.Kwaliteit in zelfzorg en voorlichting en hulp. Mijn dienst,absoluut.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Nationale Trombose Dienst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.