Waardering van De Nationale Trombose Dienst - Ede op 13 juni 2012

Ik ben onlangs overgestapt naar de nationale trombosedienst omdat ik het gevoel had dat ik bij de reguliere trombosedienst niet de ruimte kreeg die ik wilde.Ik voelde me klein gehouden en ik wilde veel meer verantwoordelijkheid dan dat zij me konden bieden. En natuurlijk werd ik gewezen op de consequenties van die overstap zoals geen reguliere controles op de zelfmeting e.d. Maar tot nu toe ervaar ik de overstap als zeer positief. Er wordt snel gereageerd op vragen en de nieuwe dosering is zeer snel bekend wat met name belangrijk is als je met vakantie bent en niet altijd toegang hebt tot een computer. Je kunt er als ware op wachten nadat je de INR hebt ingevoerd

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Nationale Trombose Dienst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.