Waardering van De Nationale Trombose Dienst - Ede op 7 februari 2013

Deze waardering is ouder dan vier jaar en telt niet meer mee voor het gemiddelde cijfer van de zorgaanbieder.

  • 10
  • 10
  • 10
  • 10
  • 10
  • 6

Gemiddeld cijfer

9.3

Toelichting

Mijn ervaringen met deze dienst betreffen digitale contacten en telefoontjes. Het eerste wat opvalt is de klantvriendelijkheid en de bereidheid te luisteren. In hun antwoorden ervaar je de kwaliteit van hun communicatieve vaardigheid en invoelvermogen, zoals het soms ongevraagd adviseren. Een andere opvallende eigenschap is de reactiesnelheid. Nooit langer dan één dag gewacht op een reactie. Dit geldt voor vragen en voor het leveren van spullen. Tot slot ervaar ik een grote bereidheid te helpen bij het zoeken naar oplossingen voor problemen, waarbij steeds mijn omstandigheden prioriteit krijgen en centraal staan. Waardering accommodatie ontbreekt, omdat ik ze niet ken.

Vindt u dit een nuttige waardering?   Ja

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Nationale Trombose Dienst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland