Waardering van De Nationale Trombose Dienst - Ede op 7 februari 2013

9.3

Mijn ervaringen met deze dienst betreffen digitale contacten en telefoontjes. Het eerste wat opvalt is de klantvriendelijkheid en de bereidheid te luisteren. In hun antwoorden ervaar je de kwaliteit van hun communicatieve vaardigheid en invoelvermogen, zoals het soms ongevraagd adviseren. Een andere opvallende eigenschap is de reactiesnelheid. Nooit langer dan één dag gewacht op een reactie. Dit geldt voor vragen en voor het leveren van spullen. Tot slot ervaar ik een grote bereidheid te helpen bij het zoeken naar oplossingen voor problemen, waarbij steeds mijn omstandigheden prioriteit krijgen en centraal staan. Waardering accommodatie ontbreekt, omdat ik ze niet ken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Nationale Trombose Dienst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.