Waardering van De Nationale Trombose Dienst - Ede op 16 juni 2011

7.7

Vanaf het moment van - elektronisch - aanmelden is steeds direct en correct gereageerd. Ook de mogelijkheid om na het behalen van de certificaten van de zelfzorgcursussen direct aan de slag te gaan (zelf meten - zelf doseren) bevalt prima. De internetsite is zeer toegankelijk, ook vanaf een smartphone, zodat doorgeven van INR-meetgegevens en doseringsschema's overal vandaan prima mogelijk is. Aangezien ik nooit fysiek bij deze zorgleveraar ben geweest kan ik de vraag 'Accommodatie' niet beantwoorden. Aangezien uw site per sé wel om een waardering vraagt (NVT zou eigenlijk tot de mogelijkheden moeten behoren) heb ik een 2 ingevuld, echter u dient deze waardering te negeren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Nationale Trombose Dienst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.