Saltro | Diagnostiek in de zorg

Diagnostisch centrum

uit 6 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Saltro | Diagnostiek in de zorg - Utrecht op 4 april 2022

Erg slechte service, mijn opa is bijna gestorven omdat medewerkers van Saltro telefonisch zeiden dat hij geholpen kon worden en dit toen niet het geval bleek. Mijn opa heeft kanker en verloor erg veel bloed in zijn plas. Hij moest van de HA bloed laten prikken om eerst een aantal zaken uit te sluiten. Telefonisch verzekerde een medewerker ons ervan dat betaling geen probleem was, dit kon ter plekke en anders werd er een rekening nagestuurd. Mijn Duitse opa kwam op locatie en er werd bloed afgenomen. Daarna werd ons verteld dat er geen mogelijkheid was tot betaling dus dat ze het bloed maar weer moesten weggooien en we ergens anders heen moesten. Belachelijk dat je zo een zwakke man de deur wijst terwijl het bloed al is afgenomen en dat er niks geregeld kan worden. In het ziekenhuis zeiden ze dat hij niet later had moeten komen omdat hij anders was gestorven. Tip: ga naar het ziekenhuis als je bloed moet prikken, daar is de service top.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Saltro | Diagnostiek in de zorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.