Waardering van Stichting Regionale Trombosedienst Breda en Omstreken - Etten-Leur op 11 februari 2013

De trombosedienst ervaar ik als een organisatie die niet gemist kan worden.In Belgie bestaat zoiets niet. Ik prik zelf, maar als er iets is word ik altijd heel correct te woord gestaan en is men zeer behulpzaam. Ik ben zeer tevreden over de dienst. Een nadeeltje , ik weet niet dat er boekjes bestaan over het eten en vitamine K en dat is belangrijk. Zou U mij zo'n boekje kunnen toesturen.de kosten hiervoor betaal ik graag. Ik hoor ook, dat er af en toe informatie wordt gezonden. Die krijg ik ook nooit. Maar ik ben erg blij dat de trombosedienst er is. Vriendelijke groet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Regionale Trombosedienst Breda en Omstreken? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.