Waardering van TromboVitaal-Stichting Begeleide Zelfzorg - Amsterdam op 25 februari 2014

Fantastische manier om zelf je INR te controleren. Snel en efficient. Goed contact met de medewerkers van sBZ. Zeer betrouwbaar, diverse keren uitkomst getest/vergeleken met uitkomst laboratorium, altijd gelijk. Verschil is; zelf thuis prikken, geen blauwe arm, geen buisje bloed, alleen een prikje in je vinger en na ongeveer een minuut weet je je INR. Inloggen via internet en binnen een paar uur weet je je nieuwe medicatie. Ook je vragen kun je hier kwijt. Ik ben heel blij met sBZ! Accomodatie heb ik niet bezocht, maar ik moest wat invulken en ga er maar vanuit dat dit ook in orde is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TromboVitaal-Stichting Begeleide Zelfzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.