Waardering van TromboVitaal-Stichting Begeleide Zelfzorg - Amsterdam op 21 februari 2014

9.5
  • Longembolie

Omdat het protocollaire handelen van een trombosedienst niet goed in te passen was in mijn levensstijl ben ik op zoek gegaan naar iets waar ik wel mee uit de voeten kon. SBZ biedt mij de gelegenheid om te gaan en staan waar ik wil, mijn werk te kunnen blijven doen en te blijven reizen. Met mijn apparaatje meet ik zelf mijn stollingsstatus, dit geef ik door op mijn persoonlijke internetaccount. Niet lang daarna krijg ik een mail dat er een nieuw medicatieschema klaarstaat. Vragen, opmerkingen, e.d. kunnen ook via dit account gecommuniceerd worden, maar bellen kan altijd! De flexibiliteit, betrokkenheid en interesse in de persoon is groot. Door een grote mate van zelfstandigheid wordt de therapietrouw en bewustwording van medicatiegebruik gestimuleerd. Dit vind ik een goede ontwikkeling binnen de gezondheidszorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TromboVitaal-Stichting Begeleide Zelfzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.