Waardering van 040verloskunde - 't Noorden & de Boreling Eindhoven Noord - Eindhoven op 21 februari 2014

9.5

Alle verloskundigen waren heel betrokken bij mijn zwangerschap en ze konden alles goed en duidelijk uitleggen. Ik heb totaal geen angst gehad voor de bevalling en heb uiteindelijk ook zoals ik zelf wilde, thuis kunnen bevallen in 4,5 uur. Het laatste stukje bevalling was wel erg zwaar met een enorme weeën storm en ik moest meerder malen overgeven maar de verloskundige heeft me er super goed doorheen geholpen. Bij een volgende zwangerschap ga ik weer naar hun toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 040verloskunde - 't Noorden & de Boreling Eindhoven Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.