Waardering van 040verloskunde - 't Noorden & de Boreling Eindhoven Noord - Eindhoven op 20 februari 2014

9.3

Wij zijn heel erg tevreden. Ze nemen alle tijd voor je. Ze leggen alles in normale 'mensen' taal uit. Ze respecteren je wensen. Voor ons was alles helemaal nieuw dus dan is dat heel prettig. Het is een hele prettige huiselijke en gezellige praktijk. Ook telefonische kon ik voor heel veel vragen terecht. Toen ik belde was de verloskundige er ook heel erg snel. Wij vonden het ook heel prettig dat in de kraamtijd de verloskundige een aantal keer op bezoek is geweest. Wij zijn ook naar de voorlichtingsavond geweest. Erg leerzaam en heel leuk op gezet. Niet zo stijfjes allemaal. Ik kan iedereen aanbevelen om naar deze praktijk komen. Ook erg leuk om 6 weken na de bevalling nog een keer terug te komen met de kleine.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 040verloskunde - 't Noorden & de Boreling Eindhoven Noord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.