Waardering van De Bakermat – Verloskundige Zorg Van Nature - Zutphen op 18 mei 2018

• Zwangerschap

Ik begon mijn zwangerschap in een kwetsbare periode en ben daarom extra dankbaar dat ik door Karin Scheurs van de Bakermat begeleidt ben. Karin heeft ontzettend veel aandacht voor mij en mijn partner gehad; in spreekuren heb ik nooit naar de klok hoeven kijken, of het gevoel gehad dat zij dat deed. Whatsappjes, emailtjes of telefoontjes werden vrijwel direct beantwoordt. En haar aandacht en zorg hielden niet op bij het welzijn van de baby, maar ook mijn partner en ik kregen tijd om goed besproken te worden. Ik was op zoek naar een verloskundige die persoonlijk te werk ging en mij alternatieve opties dan de reguliere zorg zou kunnen bieden en heb bij Karin het hele pakket +meer ontvangen. Ik kan geen kritiekpunt bedenken!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bakermat – Verloskundige Zorg Van Nature? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.