Waardering van De Bakermat – Verloskundige Zorg Van Nature - Zutphen op 19 oktober 2019

• Zwangerschap

Ik was plotseling zwanger en moest wennen aan dit idee. Karin nam ruim de tijd om ons te voorzien van de nodige informatie. Na de tweede helft van mijn zwangerschap kreeg ik angst voor de bevalling. Karin nam ruim de tijd om te kijken wat bij mij/ons past om mij/ons voor te bereiden op de bevalling. Karin is goed bereikbaar, wanneer ze niet in de mogelijkheid is om op te nemen belt ze snel terug. Wij voelde ons daardoor erg serieus genomen. Ik vind het erg fijn dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap en bevalling zo fijn en persoonlijk begeleid ben. Ik heb ook het idee dat wanneer ik weer zwanger mag worden ik nu meer gerustgesteld ben door alle informatie en tips die wij van Karin hebben gekregen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Bakermat – Verloskundige Zorg Van Nature? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.