Waardering van De Peppelaer - Praktijk voor verloskunde en echoscopie, locatie Schijndel - Schijndel op 15 januari 2018

• Zwangerschap

Ben op het moment bevallen en sta nog onder controle van de Peppelaer. Graag wilde ik mijn positieve ervaring melden. Ik ben heel erg tevreden over de peppelaer. Het is mijn eerste zwangerschap geweest en wist dus ook niet wat ik allemaal kon en moest verwachten,alle verloskundigen van de peppelaer zijn dames die weten waar ze over praten. En dat geeft een heel vertrouwd gevoel. Ik ben blij dat ik deze keuze had gemaakt om me bij hun aan te melden. De meiden zijn allemaal even behulpzaam en vriendelijk, weten waar ze over praten en begeleiden de zwangere vrouw en partner perfect!!! Het heeft mij in ieder geval een heel warm en vertrouwd gevoel gegeven. En ben hun hier erg dankbaar voor. Dus kan ik iedereen ten zeerste deze praktijk aanbevelen!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Peppelaer - Praktijk voor verloskunde en echoscopie, locatie Schijndel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.