Flore, Praktijk voor Verloskunde

uit 80 waarderingen

Informatie over

Waardering van Flore, Praktijk voor Verloskunde - Breda op 28 december 2022

Zwangerschap

Ik koos voor Flore omdat ik via de website het idee van een "down to earth" benadering kreeg. Ook leek mij een kleine praktijk fijn omdat je dan de verloskundigen wat vaker ziet. Deze verwachtingen kwamen helemaal uit: Persoonlijke aandacht staat voorop bij de dames van Flore. Je kan je verhaal doen en krijgt duidelijke uitleg. Soms ben je wat later aan de beurt omdat de mensen die voor jou zijn, dezelfde aandacht krijgen. Ik vond dat zelf niet zo erg. Het is super handig dat je via what's app vanalles kan vragen (vooral bij niet dringende dingen) en je mag ook altijd bellen. Ik vond het ook knap hoe ze persoonlijke voorkeuren onthouden/noteren en ook open staan voor feedback gedurende de zwangerschap, bevalling en nazorg (dus niet alleen op het einde ernaar vragen). Daardoor hadden we een goede klik, ook met mijn partner.

Reactie van/namens Flore, Praktijk voor Verloskunde - Breda

Dank voor deze uitgebreide en mooie waardering! ­čÖĆ­čĆ╗
Fijn dat we jullie verwachtingen waar hebben kunnen maken, daar doen we het voor! Jullie heel veel geluk met jullie mooie gezin! ÔŁĄ´ŞĆ

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Flore, Praktijk voor Verloskunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.