Waardering van Geboorte in Praktijk - Verloskundigen Amsterdam - Amsterdam op 11 januari 2017

De verloskundigen zijn betrokken, nemen de tijd voor je, luisteren goed naar je wensen en beantwoorden al je vragen. Dit alles zonder oordeel en op maat. Ze houden de zwangerschap goed in de gaten en bij twijfel trekken ze aan de bel en verwijzen ze door. De begeleiding en support tijdens de bevalling was top. Alles ging in overleg met ons en toen het nodig bleek werden we naar het OLVG doorverwezen. De overdracht was prettig en rustig. Ook de nazorg was prima. Zo kon ik altijd bellen als ik ergens mee zat en werd ik goed ondersteund in het opstarten van de borstvoeding. Ik heb me altijd op mijn gemak gevoeld en zou een volgende zwangerschap zeker weer naar Geboorte in Praktijk gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geboorte in Praktijk - Verloskundigen Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.