Geboortecentrum Zaanstad

Verloskundepraktijk

Westzijde 185 1506 GC Zaandam

Waardering van Geboortecentrum Zaanstad - Zaandam op 10 maart 2020

Hoge bloeddruk

Geboortecentrum Zaanstad is een persoonlijke, kleinschalige en deskundige praktijk met een uitstekende begeleiding tijdens en na de zwangerschap. Vanaf het begin van mijn zwangerschap heb ik fijn en leuk contact gehad met alle verloskundigen. Het fijne is dat je steeds dezelfde verloskundigen hebt wat een vertrouwd gevoel geeft. Er werd uitgebreid de tijd genomen tijdens controles en duidelijke uitleg gegeven wat me te wachten stond. Tevens is het fijn dat alle echo's ook in het Geboortecentrum plaatsvinden en ze voorafgaand aan de bevalling een voorlichtingsavond hebben. (Een groot pluspunt). Doordat ik een hoge bloeddruk had tijdens de zwangerschap heb ik (helaas) niet onder begeleiding van hun kunnen bevallen. Door het contact met de verloskundigen heb ik me hierover geen zorgen gemaakt en hebben ze me hierin goed begeleid. Een verloskunde praktijk welke ik iedereen zou aanraden!

Reactie van/namens Verloskundepraktijk Geboortecentrum Zaanstad - Zaandam

Wouw, enorm bedankt voor deze mooie beoordeling en lieve woorden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Geboortecentrum Zaanstad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.