Groepspraktijk van Verloskundigen

Verloskundepraktijk

Van Lawick van Pabststraat 71 A 6814 HB Arnhem

Waardering van Groepspraktijk van Verloskundigen - Arnhem op 30 april 2021

Zwangerschap

In 2018 bevallen van onze 1e dochter. Wies liep toen nog stage maar heeft onder begeleiding van Rosita de bevalling eigenlijk helemaal geleid. Ik heb de bevalling en begeleiding rondom mijn zwangerschap zeer prettig ervaren. Ook naderhand toen er een complicatie met mijn blaas optrad is hier goed naar gehandeld en werd er veel naar mijn welzijn gekeken. Omdat het ziekenhuis eigenlijk een verkeerd advies had gegeven hebben zij naderhand ook nog contact met hen gehad. Hierdoor kon ik het goed afsluiten. In 2020 bevallen van onze 2 e dochter. Vooraf met verloskundigen het gehad over de blaas problemen van de vorige keer. Ze waren bereid mee te denken en evt anders te beslissen dan de vorige keer en mijn blaas de tijd te geven. Hierdoor ging ik ontspannen de bevalling tegemoet. Karin maakte de juiste beslissing om, toen ik 4/5 cm ontsluiting had, te blijven, want (uit m'n hoofd) 1uur later werd onze dochter geboren. Karin is rustig maar doortastend! Al met al super ervaringen! Top praktijk

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Groepspraktijk van Verloskundigen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.