Waardering van Ienova, Centrum Geboortezorg - Breda op 28 augustus 2017

• Zwangerschap

Al redelijk snel was ik zwanger van ons tweede kind. Na geen enkel moment getwijfeld te hebben heb ik Inova ingelicht met de vraag of ik weer ben hen mocht komen voor deze zwangerschap. Er werd direct heel enthousiast gerageerd en ik werd warm onthaald, het voelde als thuis komen. Het is natuurlijk al ontzettend leuk en bijzonder om zwanger te zijn maar ik keek er ook vooral naar uit om weer naar Ineke en Maartje te mogen! Ze hebben mij ontzettend goed begeleidt en adequaat gereageerd toen dat nodig was. Ineke heeft er voor gezorgd dat mijn thuisbevalling er een uit het boekje was en ik uitkijk naar een derde! Ook de stagiaire verdient complimenten, haar aanwezigheid heb ik als zeer prettig ervaren. De nazorg was heel fijn, er werd goed geluisterd, goede vragen gesteld, ik had het idee dat wij in goede handen waren en dat zorgde voor een heel fijne kraamweek. De zwangerschap, de bevalling en de start van een nieuw leven is ontzettend goed, fijn en met heel veel zorg aan aandacht begeleidt door Inova, onze dank is groot!

Bent u of werkt u voor Ienova, Centrum Geboortezorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.