Waardering van In Spe, praktijk voor verloskunde - Rijssen op 2 november 2018

• Zwangerschap

Wat ben ik blij met deze verloskundige praktijk! Wanneer ik mij zorgen maak kan ik ten alle tijden bellen, appen of langskomen. Ik besef dat ik soms wat over bezorgd ben maar dit gevoel krijg ik van hen nooit. Er wordt altijd alle tijd voor mij genomen en krijg uitgebreide en geduldige uitleg op mijn vragen. Dit zelfde geldt voor de prachtige echo's: ook hier wordt alle tijd voor genomen en door de geduldige uitleg weet ik precies waar ik precies naar kijk! En door de app en usb stick kan ik aan mijn familie en vrienden deze uitleg ook weer geven. Als je optimaal wilt genieten van je zwangerschap en ten alle tijden een beroep wilt kunnen doen op een verloskundige, is In Spe een echte aanrader.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor In Spe, praktijk voor verloskunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.