Waardering van Iris Praktijk voor Verloskunde en Echoscopie - Uden op 4 oktober 2018

• Zwangerschap

Wij hebben het contact met de verloskundigen en balie medewerkers als zeer prettig ervaren. Medewerkers zijn erg kundig, enthousiast en oprecht geïnteresseerd. Hebben alle verloskundigen gezien en gesproken tijdens consulten en gemerkt dat het een hecht team betreft. Tijdens de gemaakte echo's gaven de verloskundigen goede uitleg over de gemaakte beelden en probeerde ook nog mooie plaatjes voor ons te maken.Je ziet en voelt op die momenten de passie voor het vak.Ook de bevalling verliep door de verloskundige (en de kraamzorg) erg prettig.We vonden het geweldig om dit bijzondere moment met hen te kunnen delen en voelde ons tijdens de bevalling erg vertrouwd. De verloskundige wist precies wat te zeggen en uit te leggen om ons prettig en positief door dit proces te leiden.We hebben in deze zwangerschap genoten van de contacten die we hadden met de medewerkers / verloskundigen van Iris. We kunnen deze praktijk dan ook van harte aanbevelen aan aanstaande ouders.Wij weten in ieder geval zeker dat we bij een volgende bevalling weer kiezen voor deze fantastische mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iris Praktijk voor Verloskunde en Echoscopie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.