JUNO-verloskunde

Verloskundepraktijk

Acaciastraat 58 6523 DM Nijmegen

Waardering van JUNO-verloskunde - Nijmegen op 29 januari 2019

Zwangerschap

Angela is een zeer fijne, liefdevolle, ervaren en betrouwbare verloskundige. Zij werkt zelfstandig waardoor je tijdens de gehele zwangerschap steeds bij haar op controle komt. De controles vinden plaats bij haar thuis, waardoor er altijd een fijne en gemoedelijke sfeer is. Ze geeft tijdens de afspraken goede informatie en neemt de tijd om al je vragen te beantwoorden. Angela is makkelijk te bereiken en flexibel in het maken van afspraken. Door de continue begeleiding kan je een goede band opbouwen, die nodig is om met vertrouwen de bevalling tegemoet te gaan. Tijdens de bevalling is Angela steeds bij me gebleven, wat voor rust en vertrouwen zorgde. Ook op het moment dat de bevalling klinisch wordt, blijft ze bij je en geeft ze je de steun die je op dat moment nodig hebt. Ik en mijn partner hebben de begeleiding als heel warm en persoonlijk ervaren en zouden haar aan iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor JUNO-verloskunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.