Waardering van Kinderrijk Meerhoven | Verloskundige praktijk - Eindhoven op 26 april 2018

• Zwangerschap

Erg professionele, fijne en goede zorg tijdens mijn zwangerschap gehad. Kon altijd met al mijn vragen terecht, op welk tijdstip dan ook. Er werd tijdens alle spreekuren e.d. uitgebreid de tijd genomen. Helaas kreeg ik aan het einde van mijn zwangerschap te maken met complicaties. Vanaf het moment dat ze me doorstuurde naar het ziekenhuis totdat ik daadwerkelijk ben opgenomen namen ze iedere dag contact met me op hoe het ging. Ook na de geboorte zijn ze nog een aantal keren langs geweest in het ziekenhuis om te kijken hoe het ervoor stond (ondanks dat de zorg nu bij het ziekenhuis lag).Conclusie: Het is een professioneel en deskundig team die het beste met je voor hebben en waar je zeker geen nummer bent.

Bent u of werkt u voor Kinderrijk Meerhoven | Verloskundige praktijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.