Waardering van Kinderrijk Meerhoven | Verloskundige praktijk - Eindhoven op 19 november 2016

• Zwangerschap

Zowel deze zwangerschap als de eerste keer heel goed en kundig begeleid door de verloskundigen van deze praktijk. Ze nemen de tijd, hebben oog en oor voor mij als zwangere, maar ook mijn man en ons oudste kindje. Die vond het ook altijd leuk om mee te gaan naar de controles. Bij vragen of zorgen zijn ze goed (telefonisch) bereikbaar en ze nemen zorgen weg. Ruime mogelijkheid voor het maken van afspraken, ook in de avonduren waardoor mijn man meestal mee kon. Rond de bevalling wederom heel fijn begeleid en meedenken over een passende manier om aan mijn wensen en behoeften te voldoen. De bevalling is heel goed begeleid, volgens wens thuis bevallen. Heel ontspannen, kundig, professioneel en vertrouwen gevend in eigen kunnen.De begeleiding in de kraamtijd verliep fijn, ook bij wat zorgen rondom de voeding en de baby. Kortom, een betere begeleiding hadden wij ons niet kunnen wensen!

Bent u of werkt u voor Kinderrijk Meerhoven | Verloskundige praktijk? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.