Waardering van MijnVroedvrouw - Amsterdam op 12 september 2019

• Zwangerschap

Super fijne verloskunde praktijk. Heel vriendelijke, rustige en deskundige verloskundigen. Ik ben niet zonder reden voor mijn tweede zwangerschap bij hen terug gekomen. Helaas werd ik vanaf 29 weken medisch begeleid en heb ik een keizersnede moeten ondergaan, maar ook tijdens deze laatste maanden van de zwangerschap hield de verloskundige contact met mij, ondanks dat ze op dat moment de begeleiding niet zelf deed. Tijdens de kraamperiode heb ik ook veel aandacht gekregen van zowel mijn vaste verloskundige als de collega's, en als iets flink tegen zat, waren ze er ook meteen voor ons. Je mag altijd bellen en een beroep op ze doen, en ik heb de zorg zowel tijdens de zwangerschap als het kraambed heel fijn gevonden. Ik heb met tranen in mijn ogen afscheid genomen na mijn na controle. Voor mij geen nieuwe zwangerschap meer, ik mag genieten van 2 gezonde kinderen, maar een ander raad ik deze praktijk zeer aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor MijnVroedvrouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.