NOVA Verloskundigenpraktijk Oss

Verloskundepraktijk

Molenstraat 42 5341 GD Oss

244 resultaten voor je selectie:

19 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De dames van Nova nemen de tijd voor je. Het maken van afspraken zijn ze flexibel, en de locaties zijn prettig. Door hun enthousiastme en aanmoediging, hebben ze mij door een moeilijke tijd heen...

13 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb geen verbeterpunten. Alle medewerkers zijn ontzettend lief en behulpzaam. Ze nemen de tijd voor je en begeleiden je goed, ook als het anders loopt dan verwacht. Een dikke 10 waard!

9 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn heel tevreden over Nova. Ze hebben ons goed geholpen met de zwangerschap en erna. Ik zou iedereen nova aanbevelen.

2 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Super fijn team! Echt met een hart voor moeder en kind!

31 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne zwangerschap gehad. Altijd mogen bellen als ik twijfelde en ik werd goed gehoord!

29 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Professionele en erg zorgzame dames die echt naar je luisteren en er voor je zijn

27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

super begeleiding, van alle medewerkers. kom de volgende keer zeker bij ze terug!

27 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Snel contact opgenomen, fijne begeleiding.

26 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb Nova verloskundige als prettig ervaren.

25 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Al drie keer begeleid door Nova verloskundigen praktijk. Fijne begeleiding in de zwangerschap en prettig contact gehad.

9 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Goede ervaring gehad met Nova tijdens mijn zwangerschap. Vriend verloskundigen waar je met vragen altijd bij terecht kunt.

7 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Alles wordt duidelijk en goed uitgelegd, nemen echt de tijd voor je

27 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn super tevreden met alle zorg van Nova, we zijn altijd gehoord en geholpen. Niks was te veel. Alle verloskundige die wij hebben gezien waren even aardig! Top ervaring.

25 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er is veel aandacht voor je als persoon en voor de taken die ze uitvoeren.

9.2
16 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De verloskundigen zijn erg betrokken en nemen alle tijd voor je. Alles is bespreekbaar en ze denken écht met je mee. Ik heb een hele fijne thuisbevalling gehad! Nogmaals bedankt daarvoor.

5 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Alle afspraken verliepen erg fijn. Iedereen geeft je een prettige gevoel. Er word goed naar je geluisterd en je kunt altijd bij ze terecht als je vragen hebt.

8.8
2 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijn zorg gehad tijdens mijn 2de zwangerschap. Dankje wel voor de fijne, zorgzame begeleiding!

22 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met Nova en hoe zij hebben mijn zwangerschap en bevalling behandeld.

9.8
5 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Bij Nova werken alleen maar lieve en zorgzame mensen. Ze luisteren goed en denken mee

2 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden. De zorg was professioneel maar toch heel persoonlijk en menselijk. Ik heb me bij alle medewerkers gehoord, gewaardeerd en op mijn gemak gevoeld, dat was heel fijn.