Waardering van Nuvola verloskunde en echoscopie - Waalwijk op 10 november 2017

1.5
  • Zwangerschap

Onze ervaring is erg slecht met dit bedrijf. Ze luisteren niet en zetten voornamelijk beperkt opgeleidde mensen in zoals stagiaires. Dit keer kregen wij een dame die na een carriere in de verkoop maar bevallingen is gaan doen. Ondanks dat ik de beperkte ervaring van de mensen nog kan begrijpen, kan ik de arrogante houding niet begrijpen. In ieder geval wil ik niet dat een van deze mensen bij ons de bevalkamer komen, en gaan we per direct naar een andere verloskundige. Daarnaast zijn de behandelingen ook zwaar onder de maat. 4 weken geleden zij de stagiair dat alles goed is, en nu geeft de verkoop-dame aan dat het wellicht niet goed is, en dat we binnen 2 weken naar het ziekenhuis voor een echo toe moeten. Toen dat plannings-technisch lastig was kon het ook over 3 weken. Dat gezegd hebbende, als je in de 30e week zit, is dit natuurlijk niet het juiste antwoord. Het lijkt erop dat ze samenwerken met het ziekenhuis in waalwijk, maar dat is ook maar beperkt waar, ze huren een kamertje in het ziekenhuis waardoor dit zo lijkt. Ze zijn niet met elkaar verbonden, en ook gegevens overdracht tussen hen en het ziekenhuis gaat erg moeizaam. Voor ons was de druppel dat toen we aangaven dat we niet zo happy waren en dat het niet goed voelde, dat ze ons vertelden: tja, dat is niet ons problem, het staat je vrij om ergens anders naar toe te gaan. Ze hadden ook nog nooit eerder vervelende momenten gehad, echter de zorgkaart geeft ook aan dat dit anders is. Wij zijn er klaar mee, en gaan hier nooit meer naar toe. Wij willen graag een professionele en vooral verzorgende behandeling, en die hebben wij hier geen enkele keer gekregen. Informatie voorziening is erg matig, kan ook bijna niet goed zijn als je allemaal mensen hebt die of nog aan het studeren zijn of spontaan een carriere verandering maken tussen verkoop en verzorging. Beetje raar ook. Accomodatie: het zit in een woonhuis. geen fijne omgeving. Luisteren: dat kunnen ze niet echt. Ze reageren vooral met dat wat zij willen melden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nuvola verloskunde en echoscopie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.