Waardering van Ode Verloskundigen, locatie Elst - Elst op 7 februari 2019

• Zwangerschap

Hele fijne praktijk. Je wordt ingedeeld in team Wit of team Rood, maar het kan voorkomen dat je toch een keer bij iemand uit het andere team een controle o.i.d. hebt. Maar dit komt vrij weinig voor. Ik heb dit nooit als vervelend ervaren, omdat de verloskundigen uit het andere team helemaal op de hoogte zijn van jouw status. De assistenten zijn erg vriendelijk en bij het inplannen van de afspraken houden ze er rekening mee dat je alle verloskundigen een keer te zien krijgt uit jouw team.De verloskundigen uit mijn team (team Wit) zijn allemaal erg lief, luisterden goed naar me, beantwoordden mijn vragen vakkundig en stelden me gerust. Als ik tussendoor belde, omdat ik iets had of ongerust was namen ze altijd de tijd om mijn verhaal aan te horen of mocht ik langs komen voor een extra controle. Ik voelde me altijd serieus genomen door de verloskundigen.Toen mijn bevalling eenmaal begonnen was en ik in het ziekenhuis uiteindelijk over werd gedragen aan een verloskundige vanuit het ziekenhuis (de kleine had in het vruchtwater gepoept) is mijn eigen verloskundige er tot het einde bij gebleven en was een grote steun voor me. Heel fijn!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ode Verloskundigen, locatie Elst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.