Waardering van Praktijk voor verloskunde De Oorsprong - Nijkerk op 9 juli 2016

1.3
  • Zwangerschap

Mijn zoontje was 5 weken te vroeg geboren.Ik neem dit praktijk zeer kwalijk omdat ik tijdens mijn zwangerschap meerdere malen hun had gebeld met ik voel mijn kindje al dagen niet en ik had teveel langdurige harde buiken.Telkens werd mij gezegd dat dit normaal was en dat het geen kwaad kon. Toch zette ik door en wou dat er even naar mijn kindje geluisterd zou worden en evt ook met echo. Er is heel vaak erg moeilijk gedaan om met de echo te kijken .Aan ene kant wel begrijpelijk maar toch. .Zelfs even voor de controle naar zijn hartje luisteren werd vaak moeilijk over gedaan. Enige wat ze wel vaak deden was het kindje voelen door op mijn buik te wrijven en te drukken. Het heeft eigenlijk nooit echt goed gevoelt elke keer dat ik langs kwam voor een afspraak vond ik dat ze een beetje terughoudend waren en me niet alles vertelden. Het was mijn eerste zwangerschap dus ik dacht het zal toch wel kloppen met wat ze zeggen. Bovendien ze hebben ervoor gestudeerd en weten wat ze zeggen. Telkens wel mijn twijfels gehad. Met 35 weken na zoveel harde buiken te hebben gehad en telkens de afwijzingen van hun ben ik opgenomen in het ziekenhuis met voorweeën  daar ben ik meteen aan een monitor aangesloten zodat ze de bewegingen en de hartslag van mijn kindje konden zien. De verloskundige personeel daar maakte zich een beetje zorgen want er zat haast geen beweging in mijn kindje. Dus ben ik allerlei onderzoeken ondergaan daar is ook niks uitgekomen..om mijn verhaal kort te maken.. mijn zootje is diezelfde dag geboren met een spoed keizersnee omdat zijn hartslag zodanig aan de lage kant was waardoor hij het misschien niet zou overleven. Gelukkig is alles uiteindelijk wel goed gekomen. Ik neem praktijk de Oorsprong dit zeer kwalijk want ze hadden me serieuzer moeten nemen en naar me moeten luisteren als ik met mijn verhaal kwam. Ik ben echt erg teleurgesteld in ze want het had ook anders kunnen lopen. Vervolgens is er ook niemand van dat praktijk bij me langs geweest voor kraambezoek omdat ze het te druk hadden is me achteraf verteld. Ik raad dit praktijk bij niemand aan, ik ben zeer ontevreden  met hoe alles is gegaan..

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor verloskunde De Oorsprong? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.