Waardering van Pregnanta Geboortezorg, locatie Koekoeksplein - Amsterdam op 22 november 2017

9.5
  • Zwangerschap

We waren net verhuisd naar Amsterdam Noord toen ik zwanger werd en op zoek ging naar een verloskundigenpraktijk in de buurt. Pregnanta gevonden via internet en meteen vanaf de eerste ontmoeting een zeer goed gevoel overgehouden - van begin tot eind! Ellen en Ömer zijn zeer bekwaam, invoelend, dag & nacht bereikbaar en zetten zich 100% in. Ze hebben ontzettend veel ervaring en gewoon steengoed in hun vak. Het klinkt wellicht bijzonder, een mannelijke verloskundige en ik kan me voorstellen dat sommige vrouwen het prettiger vinden om met een vrouw samen te werken. Ik keek er eerst ook van op, maar ik heb ontzettend goede ervaring met Ömer en zou hem zeker aanraden. Aangezien dit mijn eerste zwangerschap betrof, heb ik verder geen vergelijkingsmateriaal. Echter, ik heb een zeer positieve ervaring en prettige begeleiding gehad en zou je Pregnanta zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pregnanta Geboortezorg, locatie Koekoeksplein? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.