Puur Verloskunde

Verloskundepraktijk

Castellumplein 10 2235 CN Valkenburg

Waardering van Puur Verloskunde - Valkenburg op 4 mei 2021

Zwangerschap

Ik kan niet anders dan vol lof spreken over deze verloskundige praktijk! Daniëlle heeft er voor gezorgd dat mijn twee dochters veilig en vol vertrouwen thuis geboren konden worden. Wat een kennis en kracht hebben zij in huis. Alle controles, door zowel Lavina als Daniëlle, waren heel zorgvuldig en uitgebreid. Ik kon met al mijn vragen bij ze terecht. Daarnaast is het prettig dat zij ook vanuit persoonlijke ervaring kunnen spreken. De praktijk is net verhuisd, dus alles ziet er super netjes uit. Mooi apparatuur, waardoor ook de echo’s in de praktijk konden plaats vinden. Zo moest onze dochter wat vaker gemeten worden en dit kan dan gewoon tijdens een controle afspraak. Super service. En altijd met wat persoonlijke aandacht waardoor je je echt gehoord voelde en niet onzeker (over je lichaam oid). Het zijn stuk voor stuk lieve dames, met zoveel kennis en ervaring, dat ik alle moeders hier naar toe zou adviseren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Puur Verloskunde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.