Puur Vroedvrouwen

Verloskundepraktijk

Venlosingel 54 6845 JB Arnhem

Waardering van Puur Vroedvrouwen - Arnhem op 13 januari 2020

Zwangerschap

Wij hebben 2 keer gekozen voor PUUR Vroedvrouwen als verloskundigenpraktijk. Na onze eerste positieve ervaringen was er geen twijfel mogelijk dat we bij onze tweede zwangerschap naar PUUR terug zouden gaan. De hele sfeer in deze praktijk is zo prettig / laagdrempelig. Je voelt je gezien en gehoord. Stuk voor stuk vriendelijke, betrokken medewerksters. Je voelt je direct op je gemak, wat natuurlijk erg fijn is tijdens een zwangerschap, waarin je de nodige onzekerheden kent. Ze denken met je mee en geven goede adviezen. Enige "minpunt" dat wij kunnen bedenken is de ligging aan een drukke (in onze beleving best gevaarlijke) weg met "slecht zicht". Maar het zegt genoeg dat dit het enige is dat we kunnen bedenken! Weegt voor ons ook niet op tegen de positieve ervaringen die we hebben! Met pijn in ons hart nemen wij nu helaas "afscheid" van deze praktijk, omdat ons gezin nu echt compleet is. Wij zouden iedereen deze praktijk aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Puur Vroedvrouwen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.