Solopraktijk JouwEigenVroedvrouw

Verloskundepraktijk

Van der Grijnstraat 27 7009 MA Doetinchem

Waardering van Solopraktijk JouwEigenVroedvrouw - Doetinchem op 19 oktober 2020

Zwangerschap

Tja.. waar zullen we eens beginnen! Sytske een onwijs prettige, warme en lieve vrouw/verloskundige die haar vak goed verstaat en waar altijd ruimte is voor vragen, opmerkingen en een grapje. Ze maakt zich hard voor jou als zwangere vrouw, het kleine spruitje wat groeit in je buik en voor je partner. Ze denkt mee in oplossingen en bij iedere (voor jou misschien stomme vraag) kun je haar altijd bellen! Zwanger en bevallen in coronatijd, wat een onzekere periode met vele vragen maar Sytske wist ons iedere keer opnieuw gerust te stellen. Een verloskundige die van alle nieuwtjes, feitjes en fabels op de hoogte is. Sytske is zo betrokken bij de gehele zwangerschap en alles eromheen dat je haar mist wanneer zij er niet meer bij is. Het gevoel om alles rondom de kleine met haar te delen is groot. Wij konden ons geen betere, prettigere en bekwamere verloskundige wensen dat Sytske. Sytske, dankjewel en tot een (hopelijk) volgende zwangerschap!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Solopraktijk JouwEigenVroedvrouw? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.